شناسه خبر : 51303
سه شنبه 14 دي 1395 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیم بکسلی که نجاتمان داد/عکس

سردار محمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در خاطره ای نوشت: بدلیل نداشتن «بیلِ باتلاق رو» بچه های تفحص ناگزیرند باهمین بیل های مکانیکی معمولی در باتلاق های جزایر اروندرود به کاوش شهداء بپردازند.

سیم بکسلی که نجاتمان داد + عکس
دقیقا چند روز قبل و همزمان با سالروز عملیات کربلای 4 پیکرهای طیبه پنج تن از شهدای کربلای 4 بعد از سی سال در جزیره سهیل عراق کشف می شود ولی متعاقب آن بیل مکانیکی در باتلاق فرومی رود و در حالی که تلاش های اولیه برای بیرون کشیدن آن بی نتیجه می ماند، دوستان درصدد برمی آیند با بلدوزر جاده ای بزنند تا بتوانند به بیل مکانیکی نزدیک شوند.
 
سیم بکسلی که نجاتمان داد + عکس
این کار انجام می شود ولی متعاقب آن نیاز بود تا بتوان بیل فرو رفته در باتلاق را از فاصله دور اَکسل کرد و بیرون کشید. با لطف الهی و عنایات شهداء، سیم بکسلی قوی بطول یکصدمتر که از زمان جنگ در منطقه باقی مانده بود کشف و در نهایت به وسیله بلدوزر و سیم بکسل توانستند بیل تپیده در باتلاق را نجات دهند.
 
سیم بکسلی که نجاتمان داد + عکس
بی گمان این هم لطفی دیگر بود از جانب پروردگار مهربان.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi